Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel
Omschrijving
Love may make the world go around but it's creativity that drives it forward. Unfortunately, creativity is often viewed as something that is elusive and unpredictable, a quality only owned by "creative" types. Psychologists have now demonstrated that we can all be more creative in our thinking. They have rigorously researched the conditions and techniques that allow people to maximise their ability to think creatively about problem solving and the way forward. There is, in fact, a formula and it isn't difficult. The Creativity Formula draws on that research to provide 50 simple and scientifically-proven ways to improve their creative thinking ability instantly. Its easy techniques will lead to more effective problem solving in both work and life and a business that gets ahead and stays ahead by out-thinking and out-innovating its competitors. Some of the things you will learn in this book: * The leadership style that drives creativity. * Why financial rewards kill creativity. * The optimal team size for creative thinking. * How particular types of images generate innovative ideas. * The colours that boost creative thinking. From Arizona to Newcastle, this book does what few do: it integrates cutting edge science with the soft side of creativity. Best of all, it will call your bluff and help you realise that anyone (even you) can be creative. Seth Godin, author, Tribes "In plain English, with great verve, Amantha Imber translates hundreds of psychological studies into workable tactics for awakening creativity. If you catch some of your friends squeezing an object with their hand (won't tell you which one!) before an important meeting, you know they've read Amantha Imber's marvellous book. It has 49 further practical, scientifically established strategies for making all of us as creative as we dream of being, all imparted in a real fun way, and easy to apply." Professor Roald Hoffmann, Nobel-Prize winning chemist and writer This book combines Amanthas knowledge of science, psychology & creativity in a fun, useful and practical way. If you want to get your creative juices flowing or that of your team then I couldnt recommend it more highly. Peter Williams, CEO Deloitte Digital "Amantha's book makes the sometimes-esoteric nature of creativity tangible for anyone. Supported by scientific study and easy-to-follow examples, this book can help both individuals and organisations inject the spark of creativity into their world and unearth great ideas." Lee Hunter, product marketing manager, Google