Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

The Copywriter's Toolkit

The Complete Guide to Strategic Advertising Copy

Margo Berman
Paperback | Engels
€ 48,95
+ 97 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Written from a real-world perspective by an award-winning copywriter/producer/director, this comprehensive guide is what every writer needs to create powerful, strategic ad copy. Focusing on strategy, technique, and the skills needed to write for different media, The Copywriter's Toolkit book will sharpen your copywriting skills whatever your level.

  • Introduces essential conceptual strategies and key writing techniques for result-driven copy
  • Provides practical advice on writing for specific media including: print, radio, TV, websites, blogs, social media, ambient, digital, direct mail, product packaging, and viral marketing
  • Covers all areas of copy development: on-strategy and on-target messaging; headline and slogan creation; brand personality and tone of voice; broadcast production conceptualization and print / digital typesetting consideration
  • Presents innovative visual examples from exciting multimedia campaigns, comments from copywriters at world-renowned agencies, inspiring radio scripts, TV scripts and storyboards, effective blog posts, imaginative package copy, and more
  • Shares invaluable writing tips and insights from award-winning copywriters currently at global agencies
  • Includes supplementary website an instructor's manual, sample syllabus, PowerPoint presentations, and creative assignments, as well as student study aids, flashcards, podcasts and/or webinars by the author, and links to sample and featured campaigns, agencies, and related videos

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
400
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781405199537
Verschijningsdatum:
20/08/2012
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
185 mm x 239 mm
Gewicht:
725 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 97 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.