Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The Cooperative Extension Service, a publicly supported educational agency, is continually struggling to define its proper function and purpose in our changing society. Should its mission be broadly based or narrowly focused? Should staff members be generalists or specialists? Should its clients be primarily rural or urban, farm or nonfarm? What role should Extension play in the information networks of the twenty-first century? Professors Warner and Christenson take a broad look at these and other questions concerning where the Extension Service has been, how well it is doing, and where it ought to go. Theirs is, first, the only comprehensive national survey that looks at the total Extension organization rather than at just one program area. Second, it expresses the viewpoint of Extension clients and the public, rather than that of the organization's staff; and third, it combines outside survey information with data recorded in the Extension Management Information System (EMIS) and other routine agency reports. The authors evaluate, among other things, the extent of public awareness of the agency and its four major program areas (agriculture, home economics, 4-H, and community development), determine the users and nonusers of the programs and the accessibility of programs to the general population, identify the level of satisfaction with existing programs, and outline priorities and policy issues for the future.