Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

The Content Strategy Toolkit

Methods, Guidelines, and Templates for Getting Content Right

Meghan Casey
Paperback | Engels | Voices That Matter
€ 51,95
+ 103 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

In this essential guide, Meghan Casey outlines a step-by-step approach for successful content strategy, from planning and creating your content to delivering and managing it. Armed with this book, you can confidently tackle difficult activities like explaining clearly to your boss or client what's wrong with their content, getting the budget to do content work, and aligning stakeholders on a common vision. Having The Content Strategy Toolkit at your side is like hiring your own personal consulting firm. You get a complete array of instructions, tools, and templates for most challenges you'll face.

In this practical and relevant guide, you'll learn how to:

  • Identify problems with your content and persuade your bosses it's worth the time and resources to do it right
  • Assemble a stellar team for your content project
  • Prepare your organization for content transformation
  • Make sense of your business environment and understand your audience
  • Align stakeholders on business goals and user needs
  • Set a compass for your content and decide how to measure success
  • Create, maintain, and govern on-strategy content

You'll learn how to treat content like the strategic asset that it is.

"Quality content increases value. Poor-quality content destroys value. It's as simple as that. Meghan's book has specific, practical, and immediately actionable ideas that will help you increase the quality of your content."--Gerry McGovern, CEO, Customer Carewords

"This second edition goes deep into three integral topics for content leaders--assembling cross-disciplinary teams, evaluating processes, and building a content playbook. If you're looking to build a new practice or retool an existing one, this book will help you succeed.--Natalie Marie Dunbar, Author, From Solo to Scaled: Building a Sustainable Content Strategy Practice

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
336
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780138059279
Verschijningsdatum:
14/05/2023
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
175 mm x 231 mm
Gewicht:
539 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 103 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.