Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Charles Chesnutt was an African American writer. Chesnutt was an early pioneer is writing about African American folklore and racial identity. He wrote about lynchings, segregation and the hypocrisy of American values in the post Civil War South. The stories in The Conjure Woman are written in a frame narrative. The outer frame is told by John a white northerner who bought a vineyard in North Carolina after the Civil War. John and his wife listen to stories told by Julius a former slave who works for them. The stories told by Julius are filled with hauntings, transfiguration, and conjurings. Chesnutt's stories gave 19th century white readers a critical glimps at slavery. Chesnutt and his publishers did not tell the reader that Chesnutt was African American for fear of the acceptance of the book.