Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book presents the findings of three projects investigating the experiences of Australian companies operating in China. The findings are based on information collected from companies in the manufacturing industry and a range of other industries. The dimensions of international business in China addressed in this book include supply chain behaviours in China, skill issues and the main barriers to success in establishing Chinese operations. Over the course of eight chapters the book examines the supply, cultural, human resource, political and financial issues that relate to these dimensions of international business. This book also presents many recommendations and conclusions of interest to researchers and managers alike. A number of important themes emerge as the reader progresses through the chapters, such as the importance of accessing appropriate skills for successful Chinese/Western business operations. Successful internationalisation to China requires the company to possess both cultural and internationalisation skills and to deal with the limited availability of applied management and technology skills in China.