Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The essays explore the blurring of lines between telecommunications and broadcasting and the nature and feasibility of regulation; the introduction of public services through interactive terminals and questions of access and equity; the possibility of virtually unrestricted dissemination of knowledge, making it almost a free good, and questions of ownership and incentives to those who generate knowledge; and the costs and benefits of the creation of virtual campuses through computer-supported distance learning. Contributors include Gordon Betcherman (EKOS Research), Kathryn McMullen (EKOS Research), Vincent Mosco (Carleton), Peter Nicholson (Bell Canada), Leslie A. Pal (Carleton), Andrew Reddick (Public Interest Advocacy Centre), Rena Upitis (Queen's), Richard Collins (London School of Economics and Political Science), John Daniels (Open University), Stephen McGookin (Financial Times), Hugo Drayton (Electronic Telegraph), Robin Mansell (Sussex University), Michael Svennevig (Centre for the Future of Communications), and David Morrison (University of Leeds).