Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Learning in algebra and the visual arts has often been viewed as mutually exclusive activities. In this book, an attempt was made to connect how we learn in algebra and the visual arts from a social cognitive point of view proposed by Bandura (1986, 1997). That is, the social, cognitive, and to a lesser extent, biological dimensions of learning in algebra and the visual arts were considered. Also, the issue of a connection between algebra and the visual arts was tackled by taking into account the most recent advances in cognitive science, like the "situated movement," the notion in a nutshell that cognition is extended throughout our social relations and practices.Building the link between algebra and the visual arts was done by doing several things. First, the historical context for the schism between our understanding of learning in algebra and the visual arts was considered. Second, a detailed review-cum-analysis of the literature, yielding themes upon which to make the connection between algebra and the visual arts, was developed. Turing to the fieldwork, third, the method was to utilize four probing case studies to explore how those immersed in mathematics or the visual arts.