Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In this issue of the award-winning magazine, Tasmanian cartoonist Simon Hanselmann discusses how his webcomic -- starring a witch, a cat, and an owl -- became an internationally acclaimed, best-selling phenomenon. Thematically, #304 highlights labor and economics -- the past and the future of organizing a comics union, work-for-hire contracts, and how comic conventions can better serve creators -- with the Journal's hallmark candor. Other features include an exclusive look at the unfinished graphic novel that Eisner and Geisel Award winner Geoffrey Hayes was working on before his untimely death in 2017, a peek inside the lush sketchbook of Sophie Franz, a timely work by Brazilian cartoonist Laura Lannes, and more!