Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
What causes us to experience emotions? What makes emotions vary in intensity? How are different emotions related to one another and to the language used to talk about them? What are the information processing mechanisms and structures that underlie the elicitation and intensification of emotions? Despite an abundance of psychological research on emotions, many fundamental questions like these have yet to be answered. The Cognitive Structure of Emotions addresses such questions by presenting a systematic and detailed account of the cognitive antecedents of emotions. The authors propose three aspects of the world to which people can react emotionally. People can react to events of concern to them, to the actions of those they consider responsible for such events, and to objects. It is argued that these three classes of reactions lead to three classes of emotions, each based on evaluations in terms of different kinds of knowledge representations. The authors characterize a wide range of emotions, offering concrete proposals about the factors that influence the intensity of each. In doing so, they forge a clear separation between emotions themselves and the language of emotion, and offer the first systematic, comprehensive, and computationally tractable account of the cognitions that underlie distinct types of human emotions.