Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

The Cmo of People

Manage Employees Like Customers

Peter Navin, David Creelman
Paperback | Engels
€ 30,45
+ 60 punten
Uitvoering
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The extremely positive response to the first edition of The CMO of People from both practitioners and educators spoke of the value of fresh ideas along with specific steps on how to execute them. This second edition of Peter Navin and David Creelman's pathbreaking book, with new sections including industry leaders' insights from Nike, UKG, and DocuSign, corroborates the approach that sees the CMO of People as a business focused people function that utilizes the proven tools of the marketing function and creates a predictable and immersive employee experience that drives productivity and performance.

If the human resources function in your talent-centric organization is not bringing the excitement and business impact it should, you need a new mental model that approaches getting the best from people with the same mindset marketing uses to get the best results with customers. Just as the Chief Marketing Officer curates an experience to get the best lifetime value from customers, the head of HR, the CMO of People, can curate an experience to get the best lifetime value from employees.

This unique book discusses:

  • What it takes to change the character and intensity of an organization
  • How to run HR so that it has impact
  • Why we need to structure the HR department differently
  • How to find unconventional people to staff this unconventional model
  • How to create a predictable and immersive end-to-end experience for employees
  • How a CMO of People can overcome barriers and drive performance

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
281
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783110752960
Verschijningsdatum:
22/11/2021
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 226 mm
Gewicht:
476 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 60 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.