Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This is the second volume in a new paperback edition of Steve Nicholson's well-reviewed four-volume analysis of British theatre censorship from 1900-1968, based on previously undocumented material in the Lord Chamberlain's Correspondence Archives in the British Library and the Royal Archives at Windsor. It covers the period from 1933 to 1952, and focuses on theatre censorship during the period before the outbreak of the Second World War, during the war itself, and in the immediate post-war period. The focus is primarily on political and moral censorship. The book documents and analyses the control exercised by the Lord Chamberlain. It also reviews the pressures exerted on him and on the theatre by the government, the monarch, the Church, foreign embassies and by influential public figures and organisations. This new edition includes a contextualising timeline for those readers who are unfamiliar with the period, and a new preface.