Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Following the death of a renowned and eccentric collector--author of Stuff, a seminal philosophical work on the art of accumulation--the fate of the privately endowed museum he cherished falls to a peripatetic stranger who had been his fervent admirer. This peculiar institution (The Society for the Preservation of the Legacy of Dr. Charles Alexander Morgan) is dedicated to the annihilation of hierarchy: peerless antiquities commune happily with the ignored, the discarded, the undervalued and the valueless. What transpires as the caretaker assumes dominion over this reliquary of voiceless objects and over its visitors is told in a manner at once obsessive and matter of fact, and in language both cocooning and expansive. A wry and haunting tale, The Caretaker, like the interplanetary crystal that is one of the museum's treasures, is rare, glistening, and of a compacted inwardness. Kafka or Shirley Jackson may come to mind, and The Caretaker may conjure up various genres--parables, ghost stories, locked-room mysteries--but Doon Arbus draws her phosphorescent water from no other writer's well.