Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In this study, Joseph Duggan interprets the Cantar de mio Cid as a work that transmutes moral values first into the economic values of a gift economy, then into genealogical values. Considering the poem's distortions of history more significant than its retention of historical features, Duggan ascribes its depiction of the penurious hero who acquires wealth, power, and kinship alliances to the Castilian monarchy's preoccupations with furthering the victory of Las Navas de Tolosa. He maintains that the Cantar de mio Cid was composed around the year 1200 in substantially the form in which we have it now, in the course of a singer's performance. Arguing against a number of tendencies in Cid scholarship, Professor Duggan denies the necessity of assuming that the poet was a man of learning, that he was directly influenced by French literature, or that he was familiar with written law.