Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
A social representations approach offers an empirical utility for addressing myriad social concerns such as social order, ecological sustainability, national identity, racism, religious communities, the public understanding of science, health and social marketing. The core aspects of social representations theory have been debated over many years and some still remain widely misunderstood. This Handbook provides an overview of these core aspects and brings together theoretical strands and developments in the theory, some of which have become pillars in the social sciences in their own right. Academics and students in the social sciences working with concepts and methods such as social identity, discursive psychology, positioning theory, semiotics, attitudes, risk perception and social values will find this an invaluable resource.