Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Neoliberalism has reshaped higher education and athletics, transforming universities into market-driven entities where financial considerations often eclipse educational values. This ideology promotes privatization, competition, and commercialization, leading universities to view athletics as lucrative ventures for branding and revenue. Consequently, there's been a surge in corporate sponsorships, media rights deals, and emphasis on recruiting star athletes to enhance institutional prestige. Critics argue this shift prioritizes profit over academic integrity, diverting resources away from core educational missions and exacerbating inequalities between well-funded athletic programs and others. Moreover, student-athletes face pressures akin to professional athletes, raising ethical concerns about exploitation and educational priorities. Despite claims that successful athletics programs boost institutional visibility and funding, the dominance of neoliberal principles prompts ongoing debates about the role of sports in higher education. Balancing financial imperatives with educational ideals remains a pivotal challenge for universities navigating the neoliberal landscape in athletics and beyond.