Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The 1987 election, which returned Mrs Thatcher for a record-breaking third term, was notable for a new level of campaigning professionalism. This book, the thirteenth in a series that has covered every election since the Second World War, examines in detail the nature of the Conservative victory, with its roots in recent history and social changes, but depending to the end on argument and presentation. The authors explore the way in which the party system adapted itself to and blunted the renewed Alliance challenge; the way in which the Labour party picked itself up from the disaster of 1983 to put on a brilliant but ultimately unsuccessful campaign; and the way in which Mrs Thatcher steered herself and her party back onto a winning course after the Westland disaster. The book describes how the Labour party adopted a modern communications strategy to promote Mr Kinnock and it examines the secret battle for control of the Conservative campaign between different groups and advertising agencies. The authors have been given exceptional access to persons and papers.