• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

The Brand Benefits Playbook

Why Customers Aren't Buying What You're Selling--And What to Do about It

Allen Weiss, Deborah J Macinnis
Hardcover | Engels
€ 36,45
+ 72 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

2024 Global Book Awards Finalist

From two of the world's leading experts on branding, brand benefits, and positioning, this strategic guide reveals how focusing on brand benefits can transform organizations and help them win in the marketplace.

Today's customers think less about products and more about brands, no matter whether those brands are organizational, nonprofit, individuals, or service oriented. Customers also care less about the features of your product--what it has--than about its benefits--what it does for them. While this sounds like common sense, shockingly few organizations actually conduct business this way.

Drs. Allen Weiss and Debbie J. MacInnis, professors and branding, brand benefits, and positioning experts, are about to change that. In The Brand Benefits Playbook, Weiss and MacInnis help readers understand, and transition to, a benefits-based model.

This focus on customer benefits will teach organizations:
  • What market they are in (or could be operating in)
  • How customers perceive their brand (and that of their competitors) in terms of benefits
  • The most effective way to segment a market and position a brand in terms of benefits
  • How to deliver benefits throughout the customer journey
  • How a focus on benefits facilitates growth
Evidence-based, integrated, and simple, this innovative approach can be applied to all markets--and ensures that any brand can deliver the benefits its customers truly want.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
256
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781637745038
Verschijningsdatum:
19/03/2024
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
152 mm x 231 mm
Gewicht:
430 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 72 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
AANGERADEN

Alles voor een vliegende start

op school en op kantoor
AANGERADEN
Tips voor een vliegende start
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.