Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The Spy Game: When the Boxcar Children uncover a strange puzzle in a friend's backyard, it's just the beginning of the "spy game" -- a search for clues leading to gold! The children must make sense of a mysterious old photo and a riddle. But soon the children begin to suspect that there's a mystery inside the mystery. Just who is behind the spy game, anyway? The Dog-Gone Mystery: When a dog training school opens in Greenfield, the Boxcar Children bring Watch in to learn some new tricks! But at the very first class, a Dalmatian goes missing -- did the dog run away, or was he stolen? And when a second dog vanishes at the next class, it's clear that the Aldens have a dog-gone mystery to solve! The Vampire Mystery: Henry, Jessie, Violet, and Benny meet Mr. Hudson, a local author who is best known for his novel about a vampire. But rumors of a real vampire are going around town -- a vampire who haunts the graveyard behind Mr. Hudson's house! Since vampires don't exist, the children soon realize that someone must be trying to scare people away! Who brought the old legend back to life -- and why?