Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The Birmingham canals truly got underway following an advertisement in Birmingham's Aris's Gazette of 26 January 1767. The plan was to take a waterway from Wolverhampton to Birmingham with a branch to Lord Dudley's coal mines near Wednesbury, and this canal network continued to grow extensively until the 1860s. With the decline in the demand for coal after the Second World War, the BCN lost sixty of its miles, but it has nevertheless largely survived to the present day. R. H. Davies, author of Canal Crimes, takes the reader on a journey from Birmingham along the main line canal through Tipton and Oldbury, exploring the Dudley and Stourbridge canals, and continuing on to Walsall and Wolverhampton. He concludes with images of canals that have vanished over time and of the Black Country Living Museum, which preserves aspects of life in the Black Country that would otherwise be lost.