Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The names of Thomas Bewick (1753-1828) and his brother John (1760-1795) are synonymous with beautiful, delicate and accurate woodcuts of the natural world. Their instantly recognisable style was to influence book illustration well into the nineteenth century. The antiquary and print collector Thomas Hugo (1820-76), best known as a collector of Bewick woodcuts, first published this two-volume catalogue of his extensive collection in 1866-8. It has since emerged that many of the items sourced from printers' offices and booksellers across the country - including Thomas Bewick's own publisher, Emerson Charnley - cannot be authenticated as the Bewicks' work. The collection was nonetheless a remarkable assemblage of valuable materials, including uncut first editions, woodblocks, handbills and broadsides (all regrettably dispersed after Hugo's death) which might otherwise have been lost. Lavishly illustrated throughout, this volume is the 1868 supplement to the catalogue.