Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Wetenschap
  4. Geneeskunde
  5. The Best Patient Experience: Helping Physicians Improve Care, Satisfaction, and Scores

The Best Patient Experience: Helping Physicians Improve Care, Satisfaction, and Scores

Helping Physicians Improve Care, Satisfaction, and Scores

Robert Snyder
Paperback | Engels | ACHE Management
€ 103,45
+ 206 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

In today's healthcare environment, satisfying patients is essential to good medical care and business success. But physicians' chances of moving the needle on patient satisfaction are much higher if they have the support of their healthcare organization's leadership team.

The Best Patient Experience: Helping Physicians Improve Care, Satisfaction, and Scores explains how healthcare leaders can help physicians improve their interactions with patients and achieve higher patient satisfaction scores.

Written in a conversational style, the book is filled with tips, tools, templates, and resources leaders can employ to support physicians in their relationships with patients. Recognizing that the process for building a better patient experience is not easy, the book intersperses practical advice with anecdotes from the author and other healthcare leaders to provide context for working through these challenges. The resulting transformation creates an environment of personal gratification and professional pride that galvanizes not just the physicians but the entire organization.

Features of the book include:

A case study of a physician group that improved its patient satisfaction scores from the 20th percentile to the 99th percentile A dozen reasons leaders should care about patient satisfaction A six-step process for getting physicians to engage on patient satisfaction Typical objections of skeptical physicians and how to respond to them Advice on helping doctors sustain behavior changes to ensure success Tips on using patient satisfaction data A DIY approach to shadow coaching physicians

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
172
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781567937381
Verschijningsdatum:
1/01/2016
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
263 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 206 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.