Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In this book, 35 directors champion their favorite overlooked or critically savaged gems. Among these guilty pleasures, almost-masterpieces, and undeniable classics in need of revival are unsung noirs (Murder by Contract), famous flops (Can't Stop the Music, Joe Versus the Volcano), art films (L'ange), theatrical adaptations (The Iceman Cometh), B-movies (Killer Klowns from Outer Space), and even a few Oscar-winners (Some Came Running). In these conversations, the filmmakers defend their choices. These films, they argue, deserve a larger audience and for their place in movie history to be reconsidered. But the conversations' tangents, diversions, and side trips provide as much insight into the directors' own approach to moviemaking as into the film they're discussing. The filmmakers are the perfect hosts, often setting the tone, managing expectations, and giving advice about how you should watch each movie. They're often brutally honest about a film's shortcomings or the reasons why it was lost in the first place. The Best Film You've Never Seen is not only a guide to some badly overlooked movies but a bold attempt to rewrite film history.