Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Een absolute aanrader voor moderne bedrijven die vooruit willen!;;;Innoveren kan op duizend en één manieren. De kunst is om op zoek te gaan naar uw eigen stijl en uw eigen 'road to innovation' die de balans houdt tussen creativiteit en discipline;;;De verschillende niveaus van innovatie op een rijtje: het team en de mensen, projecten, business units, ondernemingen en ecosystemen;;;Het geheel is een overzicht van een reeks inspirerende innovatiestrategieën, maar de hoofdstukken kunnen ook perfect apart gelezen worden Innovations are everywhere - and they matter. They matter because they change our lives, for better or worse, and because they are the source of long-term growth. But is innovation always the best policy? Is 'now' necessarily the best time to innovate? And how exactly should we go about it? This book seeks to provide the answers to some of these questions. It is not a detailed manual for innovation, since experience suggests that there is no such thing as a simple set of successful innovation recipes, which work at all times and in all places. For this reason, the book - written for practising managers and students of company-level innovation- uses a case-based methodology from which readers can learn practical lessons. At the same time it provides examples of creative approaches followed by less publicly well-known, high-impact SME innovators, or by leading well-established firms applying less known, high-impact innovation strategies. It shows how innovators as diverse as Bongo, GreenPan, Studio 100, Cronos, Belgacom Mobile, Arteconomy, QOD, Sigasi, VIB, Janssen Pharmaceutica, and Alcatel-Lucent - companies which range from big to small, high-tech to low-tech, new to old, product-based to service-based, well known to less well known - have succeeded in completing their innovation journey. The cases discuss topics as varied as creativity, growth, product leadership, business model change, as well as finance and commercialisation. There are many possible roads to innovation. Successful innovation means defining your own road. The purpose of this book is to help you plan your journey along your own particular route. www.thebalancingactofinnovation.com