Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
IT is difficult to believe that any man is able to do first-rate things both in subjective and objective work. I stumbled upon this sentence the other day in a review of Louis Stevensons romances, and I fancy it embodies a notion acceptable to the superficial observer, to the critic who works by individual comparisons, by canons, and, generally, by avoiding views either broad or deep in judging a work of art. And yet it amounts to little less than a denial of possible solution to the one problem which every artist has to solve before he can become efficient, not to say great. If a fairly complete work of art, in any medium whatever, is not a happily consunnated union between elements objective and elements subjective, each being duly controlled, it will be difficult indeed to say what it is. Let me try to illustrate this by following the successive stages in the making of an artist, as the process would appear to himself were it conscious and deliberate. The boy begins, as soon as he call look, by taking an interest in the life he sees in action about him. It is not by objects in themselves that his senses are excited it is by their movement, their variation, the presage they give of some awakening power within himsclf. IIe is like a young cat...