Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book addresses the latest research and applications of fuzzy management methods for business decisions. It showcases a broad set of applications and discusses topics such as measures for the quality of analytics outcomes in big data environments; how fuzzy management methods support the inclusion of human thinking and human behavior in decision making processes; how to generate better results with fuzzy management methods in cases of imprecise information; new personalization concepts enabled by fuzzy logic for the offering of customized products and services especially in the electronic market; and lastly the application of fuzzy analysis for executives using natural rather than computer language. The combination of research papers and case studies makes it a valuable resource both for researchers and practitioners in the digital economy.