Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book examines the place and importance of the American tourist within the Irish tourism industry. It explores in detail the many facets of the relationship existing between this client sector and the island of Ireland. The American tourist contributes more per capita to the Irish tourism industry than any other tourist. The essential importance of tourism to the economy of Ireland is proven by exchequer returns, and it is evident from industry assessments that the American tourist is a key contributor to this sector. In order to understand the complexities that govern the motivating factors underlying American tourist interest in Ireland, this book examines the singular historical, psychological, emotional, commercial, political, marketing, and logistical dimensions that will afford industry practitioners, academics, business professionals and tourism marketers the relevant knowledge from which deductible theories, conclusions and recommendations can be extracted.