Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book chronicles the history of All American Aviation of western Pennsylvania, a commercial airline pioneer. The brainchild of self-styled inventor Dr. Lytle S. Adams and Richard C. du Pont, the company began as an airmail delivery carrier, taking advantage of the Experimental Air Mail Act passed by Congress in 1938. The Airway to Everywhere relates the exciting early days of airmail delivery--hair-raising tales of courageous pilots who scooped mail bags tethered to wires strung between poles on makeshift airfields. The story of this airline is placed within the context a typical twentieth-century American business pattern-where technological innovation is followed by development and commercial application, followed by government subsidies and corporate takeovers. In that vein, All American Aviation would become Allegheny Airlines, and later, U.S. Air.