Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The AHA! experience is a term that captures the essence of illumination. It is the experience of having an idea come to mind with brevity, suddenness, and a sense certainty. This book examines this extra-logical process within a number of different mathematical contexts in pursuit of three questions: What is the essence of the AHA! experience? What is the effect of an AHA! experience on a learner? Can the AHA! experience be controlled, and if so can it be invoked? The data for this pursuit comes from three related studies focused on three distinct groups of participants undergraduate mathematics students, prominent mathematicians, and preservice teachers. The results from each of these studies combine to present some surprising conclusions regarding the very nature of the AHA! experience and the profundity of the effect that this experience has on learners and mathematicians alike. The methodology used as well as the finer details of the analysis will serve well anyone who is either interested in gaining a better understanding of the AHA! experience or curious about how to capitalize on the potential affordances it offers as a teaching and learning tool.