Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
1. Introduction of Second Language Chinese pronunciation.- 2. Segment acquisition.- 3. L2 tone/segment acquisition.- 4. Tone processing in L1 and L2.- 5. Categorical perception of Mandarin tones by native and second language (L2) speakers.- 6. Effects of segments, intonation and rhythm on the perception of L2 accentedness and comprehensibility.- 7. Effects of F0 and context on L2 Chinese intelligibility.- 8. The role of vocabulary knowledge in second language speaking fluency.- 9. Pronunciation issues among Chinese heritage language learners.- 10. L2 Chinese pronunciation teaching: Segments.- 11. L2 Chinese pronunciation teaching: Suprasegmentals or prosody.- 12. Assessment of L2 Chinese pronunciation.- 13. Higher variability phonetic training: Tones, segments with higher error gravity/functional load, to be decided (tentative).- 14. Computer assisted language teaching of CSL pronunciation, to be decided (tentative).- 15. Orthography and CSL pronunciation, to be decided (tentative).