Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The Absolute, Relatively Inaccessible is a volume of poems divided into three parts. The three parts are bound together by a brace of persistent and developing themes, as well as by the repetition (and the development) of language, metaphor, and imagery. Part 1 presents various characters (mostly African American) confronting death. The poems in part 2 are spoken by an unnamed narrator about his cancer. My cancer, actually, and my experiences. Parts 2 and 3 both descend into silence. Part 3 is a radical reworking of the ancient Mesopotamian epic loosely known as The Songs of Heaven and Hell. The poems are not a translation, though each derives from a separate song, and each uses the characters, the events, the worldview, and the stark imagery of Babylon in the third century BCE. In many respects, these poems have the prosody of the biblical psalms.