Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
While looking at my grand-daughter's books with her it occurred to me that here, at three years old, she can identify images which bear little resemblance to the actual creatures portrayed: whale, giraffe, ostrich, etc. At the zoo she recognizes the elephant, tiger, giraffe, etc. Why, I wondered, do children's books have such simplified renderings of animals? She may not be able to read the names, but she knows a giraffe is a giraffe. Her father is an avid birder and can barely wait to take her birding, so why not an alphabet book with realistic pictures of birds? Thus, "The A to Z Book of Birds: An ABC for Young Bird Lovers" - she will know her birds before she knows her alphabet. I'm sure my grand-daughter is not the only three-year-old genius out there. This book is designed to be useful from age three to well beyond learning the alphabet, when the text, informative and entertaining, will continue to teach and the paintings a guide to identification in the field.