Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

The 10 Golden Rules of Customer Service

The Story of the $6,000 Egg

Todd Duncan, Deb Duncan
Hardcover | Engels | Ignite Reads
€ 23,95
+ 47 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The ultimate customer service book that will help you win life-long loyal customers!

The 10 Golden Rules of Customer Service is more than a guidebook. It's a transformative journey into the heart of customer service. Drawing on real-world examples and personal experiences, the Duncans share their wisdom and reveal the ten foundational rules that define excellent customer service.

Perfect for entrepreneurs, small business owners, corporate business leaders, and customer service professionals, this book offers tangible strategies for embedding these rules into every interaction with your customers, thereby building lasting relationships, boosting customer loyalty, and driving growth. It highlights the value of going above and beyond, illustrating how extraordinary service can turn a dissatisfied customer into your biggest advocate.

Key Features:

  • Insightful Guide: Offers an insightful guide into the principles and practices of exceptional customer service.
  • 10 Golden Rules: Outlines the ten foundational rules of excellent customer service.
  • Real-World Examples: Incorporates real-world examples and personal experiences.
  • Strategies and Tools: Provides tangible strategies and tools to build lasting relationships and boost customer loyalty.
  • For All Business Professionals: Suitable for entrepreneurs, business leaders, and customer service professionals.

Perfect for readers of Be Our Guest, The Service Culture, and Raving Fans!

"The $6,000 Egg blows up the traditional customer service model and presents a new, exciting, and revolutionary way to win customers for life. Todd and Deb's 10 NEW Golden Rules will transform the bottom line of both he provider and the customer forever!"--Dave Ramsey, New York Times bestselling author and nationally syndicated radio show host

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
136
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781492679530
Verschijningsdatum:
1/04/2019
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
130 mm x 180 mm
Gewicht:
340 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 47 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.