Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The Australian bushman's space and time are not those of a modern Westerner, nor are the space and time of Piero della Francesca. Both space and time are subject to a host of conditions governing them in a particular culture. There is a sense in which an earlier culture's intuitions of space and time are irrecoverable. Yet, like the ethnographic investigator, we try to enter into that space and that time. And then, beyond the investigator, we try to attain and appropriate the perception of the «native». In attending to Piero della Francesca we putatively assimilate to the version of space and even of time that he presents in each work, especially in his «True Cross» cycle. This book contains one long, detailed study of significations in Piero della Francesca's Arezzo cycle on the «True Cross» and other major paintings. A companion essay on the many uses of space by artists and dramatists includes material on Bernini and Veronese, as well as on Hamlet, the Oresteia, and film.