Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In the United States modern knowledge-based economy, a quality education is a basic prerequisite for success. However, troublesome achievement and opportunity gaps persist throughout the entire education spectrum. Benefitting from our nation s post-secondary institutions is now more about ability to pay than ability to achieve. Educators worry that the systems are reproducing class structures, not breaking them down. Credible research suggests that too many capable youth are not reaching their full academic potential. Unable to overcome deficits in economic, social and cultural capital, students do not possess a habitus that propels them to overcome the significant barriers they face in order to make the transition from high school to college. Early intervention is the key to reversing these trends. The middle school years (grades seven and eight) are a particularly important time to build college awareness among disadvantaged youth. This book seeks a greater understanding of the disparities and deficits among middle school students concerning college awareness and knowledge.