Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Revision with unchanged content. When instructional technologists adopt an educational approach they some-times are not able to maintain the level of quality the theorist who innovated the approach originally envisioned. Essential principles of the approach sometimes seem to be lost as it is translated from the original theory into practice, and it instead becomes a formulaic technique for imitating common instructional structures that do not meet the goals expressed by either the practitioner or the theorist. In an earlier era of instructional technology, re-searchers proposed a set of criteria to help practitioners understand this phe-nomenon as well as how to avoid it. They named these criteria Technology I, II, and III. This study provides recommendations to help instructional techno-logists use these criteria to help them better develop instruction that best characterizes their goals they have for their practice.This book is addressed to instructional technology professionals as well as educators in general.