Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The Centre for Technology Assisted Learning (CenTAL) at the University of Johannesburg (UJ), South Africa and the SOLSTICE Centre for Excellence in Teaching and Learning at Edge Hill University (EHU), UK signed a Memorandum of Understanding in 2007 for the creation of a benchmarking hub for the enhancement of learning. This resulted in an invitation for participation directed at the directors of technology-assisted learning (TAL) or e-learning units at 23 South African universities. They were requested to use nine so-called "lenses" of self- evaluation and review. The First Combined Report contained the information received from participatory universities during a first round. This was discussed during a meeting of representatives of participating universities; during this meeting, a refinement of our common understanding of lenses was discussed and three new lenses were added. A Second Combined Report was produced and discussed at a second meeting of participants. This book, based on the Third Combined Report, contains the contextual descriptions offered by all 15 participating universities on these twelve refined and expanded lenses.