Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Technology and Innovation for Marketing

Eleonora Pantano, Clara Bassano, Constantinos-Vasilios Priporas
Paperback | Engels
€ 83,95
+ 167 punten
Uitvoering
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Marketers have recently witnessed an explosion of technology-based innovation that has profoundly affected their management and strategy. This technology can be a gift - enabling them to get closer to their customers and their needs - or a poisoned chalice, should they fail to keep up with technology innovation and find themselves, or their products, irrelevant.

In this book, Eleonora Pantano, Clara Bassano and Constantinos-Vasilios Priporas describe this phenomenon as the 'consumer pull vs technology push' that forces marketing strategists to innovate to survive and thrive. It is a guide to the emerging approaches to marketing prompted by the impact of innovation and technology, in order to help students, scholars and practitioners work innovation and change to their best advantage.

Including a wealth of empirical and theoretical contributions, models, approaches methods, tools and case studies, this book is essential reading for marketing strategy, digital marketing, and innovation students, as well as marketing practitioners.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
130
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781138323179
Verschijningsdatum:
28/08/2018
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
174 mm x 246 mm
Gewicht:
254 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 167 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.