Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Confronted by growing concerns felt globally, the author explains why a general theory lends insight to two complex interrelated fields. As a means to solve a host of contradictions in education, an understanding of technology and creativity is best aided when essential and integral relationships of both phenomena are thoughtfully considered. Drawing from the author's arts education practice, relationships are examined through the lens of scientific and philosophical inquiry to address dualistic thinking about art/science, medium/message, and language/thought. In its conclusion, dualism is overturned by carefully framing the interdependence of technology and creativity thus leading to a holistic and practical approach to learning in the 21st Century.