Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Decía Chejov que el arte escénico es un campo por donde no se puede andar sin tropiezos, y, por lo tanto, se debe estar preparado para los traspiés y para, a pesar de todo, "seguir con empeño, como un fanático, tu propia línea". Esto lo saben bien los autores de este volumen: Xus de la Cruz, Álvaro Jiménez Angulo, Paula Llorens, Paz Palau, Silvana Pérez Meix y Beatriz Velilla, todos ellos egresados de la promoción 2012-2016 de la RESAD. Esto es lo que han vivido durante sus cuatro años de aprendizaje: buscar su propia línea, su estilo, su voz, su espacio, el espacio escénico desde el que se comunican con el otro con quien comparten sus preocupaciones, sus gritos, sus confidencias; y siempre el bienestar y la adrenalina que sienten cuando están en su sitio: un folio en blanco que se va llenando de palabras que echan a volar hacia el escenario. El vuelo no es fácil, ya lo dice el maestro Chéjov, y la voz, la de cada escritor, a veces se esconde entre múltiples emisoras, entre otras voces, se silencia, se acobarda, desaparece: han sido voces fallidas. Pero siempre hay alguna tenaz que se abre paso entre el ruido, al principio como un hilo casi insonoro, lo que obliga a estar muy atento para escucharla.