• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Onderwijs & Pedagogie
  4. Onderwijs & Scholen
  5. Teaching the Primary Curriculum for Constructive Learning

Teaching the Primary Curriculum for Constructive Learning

Michael Littledyke, Laura Huxford
Hardcover | Engels
€ 206,45
+ 412 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

First Published in 1998. There is a current preoccupation with educational standards with claims that overall standards of achievement have fallen. The purpose of this book, therefore, is to address the question of how children learn across the primary National Curriculum subjects, with implications for effective teaching approaches. The book emphasises a constructivist view of learning, which acknowledges that children have views and attitudes which are formed as a result of experiences in and out of school and that these must be taken into account if meaningful and transferable learning is to be achieved.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
201
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781138163911
Verschijningsdatum:
31/01/2017
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
203 mm x 254 mm
Gewicht:
671 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 412 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
AANGERADEN

Alles voor een vliegende start

op school en op kantoor
AANGERADEN
Tips voor een vliegende start
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.