Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Teaching for Equity in Complex Times

Jamy Stillman, Lauren Anderson
Paperback | Engels | Multicultural Education
€ 46,45
+ 92 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

In schools serving high concentrations of bilingual learners, it can be especially challenging for teachers to maintain commitments to equity-minded instruction while meeting the demands of new educational policies, including national standards. This book details how one school integrated equity pedagogy into a standards-based curriculum and produced exemplary levels of achievement. As the authors illustrate, however, the school's dual commitment to bilingual education and standards-based reform engendered numerous complex tensions. Specifically, the authors describe teachers' attempts to balance demands for rigor and content coverage within their high-performing school and with their diverse student population. They identify specific tensions that emerged around the following issues:

  • the degree of academic struggle that is generative for student learning and the point at which such struggle becomes counterproductive
  • the holding of high expectations for all learners and the provision of differentiated, student-centered learning experiences
  • the CCSS emphasis on engaging students around more complex text and the contested determination of what constitutes complexity in text and in teaching
  • the influence of high-stakes accountability on school norms and practices, including teachers' interpretations and enactment of new national standards
  • the performance pressures placed on teachers in today's educational policy context

This timely book illustrates what can happen when a school's teachers embrace equity pedagogy while navigating policy-related pressures. It offers a cogent counternarrative to traditional accounts of standards-based reform, especially for emerging bilingual students.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
240
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780807757840
Verschijningsdatum:
28/04/2017
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 226 mm
Gewicht:
340 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 92 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.