Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The introduction of the Teaching Excellence Framework heralds an era of unprecedented scrutiny and focus on the quality of teaching in universities in England. This book offers inter-disciplinary, evidence-informed discussion around notions of excellence in higher education teaching. It will act as a key stimulus for institutional and sector-wide debates and a reference point for initiatives around the TEF agenda. Drawing on the authentic, grounded experiences of practising HE professionals and complemented by a range of recent case studies, this book offers insight into the pursuit of capturing excellence in the complex and wide-ranging context of HE teaching. It will consider what the repercussions of TEF might mean to those involved in learning and teaching in the sector and how this might impact institutional policy and practice.