Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Michael Newman--a two-time winner of the Cyril O. Houle Award for Outstanding Literature in Adult Education--examines the use of rational discourse, nonrational discourse, and storytelling to bring about personal and collective change. Using a powerful blend of theoretical discussion and step-by-step accounts of practice, Newman returns to what actually happens in that magical encounter between teacher and learner. He examines the educational use of emotions such as frustration, dismay, anger, hatred and love. He proposes ways of teaching and learning insight. He examines how educators can teach people to take effective action. And he discusses how educators and learners can work together to make that action morally justifiable. Newman argues that the educator's role is to help people resist the controls imposed on them by others. The task, the challenge, the mission of the activist educator is to teach defiance.