Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Inspite of the unprecedented impact of CAI on science education in advanced countries; it has not made much headway in Pakistan. On account of several reasons, Pakistan has not been able to introduce the CAI on a substantial scale. In fact, computers in education are hardly used by the teachers as for as their classroom instructional work is concerned. As, the problem being investigated in the present research is to determine, "The Influence of Computer Assisted Instruction (CAI) In Chemistry on the Students Achievement at Higher Secondary Level in Bahawalpur."