Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Drawing on Cornel West's prophetic revision of American pragmatism and fictional cases of teaching from Toni Morrison's Beloved, Teaching at the Crossroads of Faith and School develops an alternative conception of the role of the teacher for a contemporary educational milieu marked by increasing religious diversity and marred by controversy over the appropriate relationship between religion and education. Jeffrey Ayala Milligan offers a critical analysis of traditional conceptions of the teacher's role as "centers that cannot hold" in the midst of ongoing cultural debates between religious critics of public education and secular suspicions of religious ideas in the public school.