Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Drawing on educational and psychological research and adhering closely to QTS standards, trainee teachers will find this easy-to-read book an invaluable guide to child psychology and the psychology of teaching.
a realistic and in-depth account of different kinds of learning;
summarises reliable knowledge about how teaching can aid learning in schools;
addresses issues of interest to all teachers - including the repertoire of teaching, the main phases of learning, the classroom environment, keeping order, and lesson planning - in a practical and accessible manner;
also covers more complex topics such as intelligence, special educational needs, bullying, child abuse, gender, ethnicity, teacher expectations and assessment;
gives examples of practice across all four key stages and different school subjects;
would form a suitable part of the government-led continuing professional development project: Excellence and Enjoyment - A Strategy for Primary Schools.