Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Teachers' Pedagogical Thinking challenges teachers and teacher educators to consider teachers' work from various points of view. The most recent research on teachers' thinking is used in building the theoretical framework for these concrete case studies. In these empirical studies, teachers' thinking is studied in different contexts, including teachers' mind sets, moral issues, rules, recipes of good teaching, and the supervision process. Teachers' pedagogical thinking is explored in the framework of making educational decisions by analyzing teachers' arguments and justifications for their practice. The book offers both theoretical and practical knowledge on teaching. It can be used as a textbook in teacher education or as an updated research report on teacher thinking.