Door de ongeziene drukte kan je online bestelling met thuislevering op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Kies voor afhaling in een winkel met voorraad. Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door de ongeziene drukte kan je online bestelling met thuislevering op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Kies voor afhaling in een winkel met voorraad. Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Teachers Evaluating Teachers

Peer Review and the New Unionism

Myron Lieberman
Hardcover | Engels | Frontier Issues in Economic Thought | nr. 20
€ 143,95
+ 287 punten
Verwachte leverdatum onbekend
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

As a writer on education reform, Myron Lieberman has criticized the National Education Association (NEA) and the American Federation of Teachers (AFT) for standing in the way of needed improvement in our schools. One of the most telling criticisms of these organizations is that they have been too quick to defend teachers charged with incompetence. In response to this charge from Lieberman and others, the NEA and the AFT have championed a 'new unionism, ' under which teacher unions would assume responsibility for ensuring teacher competence by instituting peer review systems.Teachers Evaluating Teachers explores the peer review phenomenon and the teacher unions' stake in perpetuating it. Lieberman examines the costs of peer review programs and seeks to determine whether their promised benefits have been realized. The true test of a program's success should be improvement in teacher competence, which would lead to gains in student achievement, but Lieberman argues that there is no evidence that student scores on standardized test have improved in districts with peer review. Indeed, he shows that peer review has had little or no impact on the number dismissed on grounds of poor performance

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
137
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 20

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781560003816
Verschijningsdatum:
1/08/1998
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Gewicht:
408 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 287 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
BOOK FRIDAY

50% korting

op een grote selectie boeken
BOOK FRIDAY
Black Friday: 50% korting op boeken
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.