Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In the past, your career brand was expressed primarily through a traditional resume. Today, your brand encompasses every way you promote yourself, both in electronic and more traditional formats. "Marketing Your Career Brand" will help you identify needs of your customers--whether they are potential clients, a prospective employer, or your current employer--and how your brand will address those needs. This issue of TD at Work will show you: - how to define your career brand, and how to develop your marketing message - the tools you can use, including various social media, to market yourself - how to choose which tools to use, based on your intended audience and reason for being online - the differences between a general and federal resume.